28 Mart 2017 Salı

GSCNendoroid Spring Photos (İlk Bahar Fotoğrafları)

Good Smile Company Nendoroid İlk Bahar Fotoğrafları.
Haftasonu topladığım papatyalarla ilk bahar fotoğraf çekim seti hazırladım. 🌼 Arka planda kullandığım resimleri daha önce yazıcıdan çıkartmıştım. Topladığım papatya ve yerde bulduğım kopmuş zeytin dalıyla birlikte oluşturduğum seti umarım beğenirsiniz. 😄
Gold King Gilgamesh (Fate Serisi Karakteri)
ps: Gilgamesh: Gılgamış destanındaki Uruk Kralı Gılgamış.
Siyah Tavşanı Sanat Hamuruyla Yaptım!! 💓
Kogitsunemaru & Hasebe 2 Kıymetli Kılıcım. (Touken Ranbu Online) 💛💜
💜Gakupo Kamui (Vocaloid)
Sosyal Medyada beni takip etmeyi unutmayın. Lütfen beğenin ve paylaşın. 😇💖
💞


Photography by me. ng9(NGSims3)
Tüm Fotoğraflar benim tarafımdan çekilmiş ve düzenlenmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder