4 Mart 2017 Cumartesi

Nendoroid nedir?

Nendoroid serisi, 2006 yılında Japon Şirketi Good Smile Company tarafından hazırlanan plastik figürlerin bir markasıdır. Genellikle anime, manga veya video oyunlarındaki karakterlerin nendoroidleri yapılır ve karakterlere şirin bir görünüm vermek için büyük bir kafa ve daha küçük bir gövde ile tasarlanırlar. Nendoroid figürlerinin yüzleri ve diğer vücut parçaları değiştirilebilir, böylece onlarla farklı ifadeler ve pozlar oluşturulabilir. Kısacası 10cm boyunda küçük hareketli figürlerdir(chibi action figures). Büyük küçük herkesin yüzünü güldürecek sevimli figürlerdir. 
Nendoroid markasın da aynı zamanda 6-7 cm petite nendoroid seriside vardır. 

Üretici firma olan Good Smile Company sloganı: Uzun, zor bir günün ardından herkesin sinirlerini sakinleştirecek bir şeye ihtiyacı var ... ve Nendoroid serisi bunun için mükemmel! 'Chibi' tasarıma sahip, sevimli avuç içi boyutundaki figürler sizi mutlu etmek için burada! Her zaman sizin yanınızda olacaklar, yüzünüze her zaman bir gülümseme getiriceklerdir!

Not düşelim nendoroid figürleri 15 yaşından büyükler için! 😄

Erkek Vocaloid Karekteri olan Gackpo Kamui benim ilk nendoroid figürüm. 2013 yılında "Emre'nin Anime Manga Tükkanı" dan özel siparişle satın aldım.

Nendoroid figürlerini aracısız olrak goodsmile online shop tan da satın alabilirsiniz. Türkiye ye satış yaptığı, gönderdiği gözüküyor. goodsmile online shop tan hiç alışveriş yapmadım! Site karışık ve kargosu bana pahalı geldi.  Ayrıca good smile da satışlar ön siparişteyken çabucak bitiyor! Kredi kartım yokken ilk iki nendoroidimi "Emre'nin Anime Manga Tükkanı" aracılığıyla satın aldım. Sonra kendim 2 kez ebaydan ve 3 kez de "Tokyo Otaku Mode" dan satın aldım.



Umarım yazım bilgilendirici olmuştur. Okuduğunuz için teşekkürler. 💖

kaynak(source): http://www.goodsmile.info/en & https://en.wikipedia.org/wiki/Nendoroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder