13 Mart 2017 Pazartesi

Nendoroid Satılan Yabancı Alışveriş Siteleri

Nendoroid bir çok global internet alışveriş sitelerinde satılıyor.
amazondan nasıl alışveriş yapıldığını www.amazonalisveris.com dan öğrenebilirsiniz.

türkiyede paypal kullanımı durdurulduğu için ebay dan alışveriz yapamazsınız ama genel olarak güvenilir satıcılardan aldığınızda ebay oldukça güvenilir bir alışveriz sitesi. Paypal kapanmadan önce nendoroidlerimi ve anime figürlerimi ebaydan satın aldım. Umarım en kısa zamanda paypal kullanıma açılır biz de ebay da alışverişe yapmaya devam ederiz. 


dikkat: aliexpress de sadece çin çakması nendoroid ve figürler satılır.

yesasia özellikle korecilerin kullandığı bir site ama japon ürünleride bulabilirsiniz. 

Paypal Türkiye kapandıktan sonra keşfettiğim bir site. %100 güvenilir! 4 kez alışveriş yaptım hiç bir sorunla karşılaşmadım. Arkadaşımda benim tavsiyelerim üzerine otakumode dan alışveriş yaptı ve oda çok memnun kaldı. Aradaığınız nendoroid  yada figür Tokyo Otaku Mode da satıştaysa hemen satın almanızı tavsiye ederim. Ebay kapalıyken daha uygun bir fiyata başka bir yerde bulamazsınız.

nendoroid resmi sitesi. Nendoroid ve Figürler Good Smile Company de ön-siparişteyken bitiyor. Ön-sipariş nendoroid ve figürlerini buradan satın alabilirsiniz.

Evet arkadaşlar 5 siteden de alışveriş yapmış biri olarak ben ebay ve tokyo otaku modu tavsiye ediyorum. Amazonda Türkiye ye gönderen satıcı bulmak zor, aliexpress sadece çin ürünleri satıyor, yesasia kargosu pahalı ve japon ürünlerini pahalı satılıyor,  ebayı paypal türkiye kapalı olduğu için kullanamıyoruz. Good Smile Company de temel kargo ücreti 2000 yen yaklaşık 20 dolar, kargo ücreti pahalı olduğu için Good Smile yerine Tokyo Otoku Mode tercih ediyorum kargo daha uygun oluyor örneğin nendoroid kargo ücreti 10 dolar. Ayrıca ön-sipariş figürleri ücretsiz kargoyla alma fırsatı kampanyaları oluyor. Şiddetle Tokyo Otaku Modu tavsiye ediyorum. Üye olması ve alışveriş oldukça basit. Herkes kolaylıkla alışveriş yapabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder