20 Mart 2017 Pazartesi

Nendoroid Kahvaltı Keyfi Resim Galerisi

Sevimli kedi kız Cyan'nın kahvaltı keyfi!! :D
Harvest Moon Miku da Cyan'a kahvaltıda katılır.
Hotarumaru tatlı tavşan keklerinde bulur ve kızlarla paylaşmak ister.
Hotarumaru: "Tavşan keki isteyen varmı?"
Pony Rarity: "Ben ben isterim. Teşekkürler Hotaru-chan <3 "
Hotarumaru ve Rarity yürüyüş yapmaya parka gider. Bu sırada Snow Strawberry Miku (Kış Çilek Miku) ile Sakura Miku kahvaltıya gelirler. :) 
Eğlenceli, Lezzetli kahvaltının ardından kahve keyfi... 🍵🍪
----
Resimlerden umarım keyif almışsınızdır. 😸 Biz kardeşimle resimleri çekerken ve hazırlarken çok eğlendik. 😺💕

Fotoğraftaki Nendoroidler Sırasıyla



(Not: Bizdeki Çin Çakması)

5. Sakura Miku (Bloomed in Japan Ver.) - Nendoroid 500:
 http://www.goodsmile.info/en/product/4757/Nendoroid+Sakura+Miku+Bloomed+in+Japan.html
(Not: Bizdeki Çin Çakması)

Cyan ve Hotarumaru yu Tokyo Otoku Mode'dan satın aldık.
Harvest Moon Miku, Snow Strawberry Miku ve Sakura Miku ebay dan satın aldık.

Fotoğraftaki diğer figürler: Pony Rarity ve Furby. İkisininde minik figülerini d&r den satın aldım. Masa, kahvaltı ve çay seti takımları Sylvanian Families ürünleri. Sylvanianfamilies eşyaları Nendoroidlere boyut olarak uyuyor, sylvanianfamilies ürünlerini d&r yada adoreoyuncak mağazalarında bulabilirsiniz.

Çektiğim Nendoroid Fotoğraflarımı instagram ve facebook hesabımda sürekli paylaşıyorum;
beni takip etmeyi unutmayın.💖

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder